Panel uživatele

Jak nakupovat drogerii a potraviny z Německa

Vážení zákazníci,

Připravili jsme pro Vás stručný přehled jak výhodně nakupovat (formou otázek a odpovědí) německé zboží z pohodlí domova.

1. Proces objednávka, nákup, doručení...jak to celé funguje?
Veškeré zboží je nakupováno výhradně v Německu na základě Vaší objednávky. Z toho vyplývá, že žádné zboží není skladem (kromě samostatné skladové kategorie, viz. dále). Vytvoříte objednávku jako na jakémkoliv jiném e-shopu, my každou středu zboží z Německa dovážíme a následně doručujeme. Výhodou je čerstvost potravin a záruka novinek ihned po jejich uvedení na německý trh. (př. Nemusíme doprodávat velké zásoby...ale máte rovnou nové zboží vyndané z regálů).

2. Do kdy je nutné objednávku odeslat?
Uzávěrka pro středeční dovoz je vždy v úterý ve 14:00 hodin. To znamená, že ve středu budou dovezeny objednávky odeslané a zaplacené do této hodiny. V případě, že odešlete objednávku v úterý po 14-té hodině, dovoz Vaší objednávky proběhne následující středu (objednávky, které obsahují akční zboží nelze přesouvat na další středu, zboží již nebude v Německu v akci). Vyřizujeme pouze uhrazené objednávky on-line platební kartou ihned po odeslání objednávky (jste automaticky přesměrováni na platební bránu) nebo bankovním převodem.
Uzávěrka objednávek pro dovoz zboží z Německa je 22.6.2021 ve 14:00 hodin. Vzhledem k velkému množství objednávek bude akční nabídka ukončena vždy PŘESNĚ ve 14 hodin. Důležitou podmínkou je mít objednávku i do 14:00 uhrazenou nebo zaslané potvrzení o úhradě z internetového bankovnictví. Ve 14:05 už nebude brán zřetel na odeslanou (neuhrazenou) objednávku a automaticky se objednávka přesunuje na další týden.

3. Kdy zboží obdržím?
Zákazníci s již vytvořenou a zaplacenou objednávkou zjistí datumy v souhrnu objednávky ve svém mailu. Pro nové objednávky vytvořené nyní platí tyto termíny:

  • DOVOZ ZBOŽÍ Z NĚMECKA: 23.6.2021
  • ODESLÁNÍ (nikoliv doručení) balíků Českou poštou pro objednávky provedené od 15.6.2021 do 22.6.2021 v termínu: 28.6. - 12.7.2021 (tj. 12.7. + 10 dnů výjimečně u některých objednávek)
  • V PŘÍPADĚ, ŽE TYTO TERMÍNY NEAKCEPTUJETE, PROSÍME NEOBJEDNÁVEJTE !!!

Př. Odeslání v rozmezí 28.6. - 12.7. + 10 dnů znamená odeslání v rozmezí 28.6. - 22.7. Přesný den odeslání nikdy neznáme a závisí na dostupnosti zboží v Německu, počtu objednávek, počtu výrobků od daného druhu apod.

V rozmezí těchto dnů bude zboží odesláno. Aktuální datumy pro Vaši objednávku naleznete v TABULCE v souhrnu objednávky, který jste obdrželi do mailu po odeslání objednávky. VYHRAZUJEME SI PRÁVO PRODLOUŽENÍ DODACÍ LHŮTY VE VÝJIMEČNÝCH PŘÍPADECH AŽ O 10 DNŮ PROTI VÝŠE UVEDENÝM DATŮM. TOTO PRODLOUŽENÍ SE VĚTŠINOU TÝKÁ OBJEDNÁVEK, VE KTERÝCH JE OD JEDNOHO DRUHU VÝROBKU VÍCE NEŽ 10 KUSŮ NEBO VYTVOŘENÝCH V NOUZOVÉM STAVU, KONTROL NA HRANICÍCH APOD.

4. Jak zboží zaplatím?
Přes platební bránu – pomocí platební karty nebo bankovního převodu pomocí bankovních tlačítek. Nejpohodlnější a nejrychlejší způsob. Platba se provádí ihned po odeslání objednávky – jste automaticky přesměrování na tuto platební bránu.

Pomocí bankovního převodu – u této varianty je trošku problém, že bankovní převod trvá minimálně jeden den. V případě, že objednávku zadáte v úterý a zvolíte tuto možnost platby, je nutné zaslat potvrzení o zaplacení z banky. Při platbě zadáte do zaslat zprávu příjemci náš email info@vasobchodak.cz. Jak bylo zmíněno výše, vyřizujeme pouze uhrazené objednávky, proto je vhodné i bankovní převod uskutečnit ihned po odeslání objednávky. Automaticky Vám přijdou platební údaje na Váš email.

Z výše uvedených informací vyplývá, že dobírka není možná. Důvodem je v minulosti vytvořených mnoho objednávek, které nebyly zákazníky odebrány. Zboží se na základě objednávek v Německu nakoupilo a nemělo dalšího využití.

5. Po odeslání objednávky Vám vždy přijde do mailu potvrzení objednávky a platební údaje. 
V případě, že Vám potvrzení objednávky do mailu nepřišlo, důvodem je na 99,9% chybně zadaný email z Vaší strany. V takovém případě nepřijdou ani platební údaje. Emaily jsou odesílány automaticky systémem a na chybný email nelze tyto emaily doručovat. To je problematické hlavně při zvolení způsobu platby bankovním převodem, v podstatě se k Vám nedostanou platební údaje. V takovém případě napište na email info@vasobchodak.cz a my Vám emaily pošleme ručně.

6. Co se stane v případě, že nějaký výrobek v Německu není v danou chvíli k dispozici?
I taková situace může nastat. Vzhledem k tomu, že se některé výrobky často mění, se může stát, že v danou chvíli je buď zboží vyprodané nebo již trvale nedostupné. V takovém případě vrátíme částku za výrobek(y) ihned po odeslání balíku zpět na účet kupujícího. V případě, že budeme mít nakoupeno více než 50% výrobků není možné odstoupit od celé objednávky. Tzn. budete mít objednávku za cca 1000,- a v Německu nebude k dispozici výrobek v hodnotě cca 300,-. Objednávka bude odeslána na Vaši adresu a bude vrácena částka 300,- zpět na Váš účet. V případě, že nebude možné dodat více než 50% objednávky, má možnost zákazník odstoupit od celé objednávky!!

7. Jak nakupovat nejvýhodněji?
Nejvýhodnější způsob jak nakupovat je pro Vás, zákazníky následující:

  • Zaregistrujte se a získejte slevu na celkový nákup:
  1. od 1 001,- do 2 500,- Kč činí sleva na celkový nákup 5%
  2. od 2 501,- do 4 000,- Kč činí sleva na celkový nákup 8%
  3. od 4 001,- do 10 000,- Kč činí sleva na celkový nákup 10%

V praxi to znamená, že pokud nakoupíte nad 4001,- - 10 000,- získáte na každý výrobek z objednávky slevu 10%. (př. máte v objednávce prací prášek za 699,-, jste zaregistrovaní, přihlášení a celková hodnota objednávky je nad 4001,- = získáte slevu na prací prášek 10%, ve finále Vás tak prášek stojí 629,- po odečtení slevy). Aktuální výši celkové slevy na objednávku v korunách vidíte ihned v nákupní košíku.

  • Využívejte skladové zásoby na drogerii. Zde jsou výrobky nakoupeny za výhodné ceny v akci v Německu a rovněž i Vy je nakoupíte výhodněji. I na skladové výrobkyzboží v akci se vztahují výše uvedené slevy – to znamená na veškeré zboží v nákupním koši – v případě, že jste zaregistrovaní a přihlášení.
  • Nakupujte v neděli – v neděli je maximálně „nabitá" akční nabídka. Většinou akční nabídka obsahuje 400-600 zlevněných výrobků (potravin, drogerie a dětského zboží) na daný nákup v středu v Německu.
  • Využijte dopravného ZDARMA – u objednávek nad 5 000,- dopravné neplatíte. Platí pro objednávky s doručením po České republice a nad 10 000,- balíky na Slovensko.

8. Kolik stojí dopravné?

  • Balík do ruky Českou poštou – 200,- (minimální hodnota nákupu 200,-)
  • Balík na Slovensko – 500,- (cca 20 EUR)

U objednávek nad 5 000,- je dopravné ZDARMA po České republice a u objednávek nad 10 000,- na Slovensko!
Osobní odběr není možný – zboží expedujeme a rozvážíme pouze dle výše uvedených možností.

9. Neposkytujeme:

  • Velkoobchodní ceny – nejsme velkoobchod. Zboží nakupujeme v maloobchodu.
  • Nenakupujeme zboží, které není na stránkách. To znamená není možné dodatečně žádat o nákup např. alkoholu, cigaret, oblečení....prostě značek, které třeba z Německa z osobní zkušenosti znáte, ale my je na stránkách nemáme.
  • Nespolupracujeme s žádnou firmou, která dováží různé výrobky z různých zemí. Vše dovážíme sami a výhradně z Německa.

10. Zasíláte zboží i na Slovensko?
Ano. Veškeré podmínky jsou stejné jako pro objednávky z ČR až na dvě výjimky:

  • Dopravné je 500,- (cca 20 EUR). Pro objednávky nad 10 000,- (cca 400 EUR) je dopravné ZDARMA.
  • Platba je možná pouze pomocí platební karty. Taková platba je bez bankovních poplatků a v případě, že by nějaké zboží v Německu bylo nedostupné, můžeme efektivně danou částku vrátit zpět opět přes platební bránu.
  • Více informací se dočtete zde.

11. Minimální hodnota objednávky je stanovena na 200,-.
Vzhledem k narůstajícímu počtu objednávek jsme byli nuceni přistoupit k jejich částečnému omezení touto formou. Bohužel skladovací a dovozní kapacity nejsou nekonečné.

Věříme, že výše popsané body poskytly odpovědi i na Vaše dotazy a máte tak dostatečnou představu jak celý proces funguje. V případě dalších dotazů nebo námětů pro rozšíření informací nás neváhejte kontaktovat na emailu info@vasobchodak.cz nebo pomocí chatu v pravém dolním rohu monitoru.

Cílem je zprostředkovat Vám nákup kvalitní drogerie a potravin z Německa. To znamená, že si z pohodlí domova nakoupíte aniž byste do Německa vyrazili osobně.

Odesláním objednávky zákazník vyjadřuje souhlas s tímto textem a podmínkami při dokončení objednávky!!!

25
Červen
2018

Termín dovozu z Německa

Přidáno: 25. 6. 2018 20:00:00 Počet shlédnutí: 5559

Termín dovozu z Německa Termín příštího dovozu objednávek z Německa je 23.6.2021. Objednávky pro tento termín budou uzavřeny 22.6.2021 ve 14:00 hodin. Rozmezí odeslání zboží k zákazníkům je 28.6. - 12.7.2021

Čtěte více... Komentáře: 0

20
Duben
2017

Doprava ZDARMA při objednávce nad 5 000 Kč

Přidáno: 20. 4. 2017 16:33:23 Počet shlédnutí: 2867

Dopravné zdarma Českou poštou pro objednávky nad 5 000 Kč. Nově se dopravné ZDARMA vztahuje i pro balíky na Slovensko nad 10 000,- (cca 400 EUR)!!!

Čtěte více... Komentáře: 0

12
Červenec
2019

Dodání zboží na Slovensko

Přidáno: 12. 7. 2019 07:41:38 Počet shlédnutí: 2003

Podrobný popis pro objednávky ze Slovenska a následná expedice zboží na Slovensko

Čtěte více... Komentáře: 0

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info