Panel uživatele

Jak nakupovat drogerii a potraviny z Německa

Vážení zákazníci,
Rádi bychom Vás informovali o současné situaci a možnosti objednávek. Pro Vás se v tuto chvíli zatím nic nemění. Upravili jsme objednávkový proces následujícím způsobem. Uzávěrka objednávek je jako vždy v pondělí ve 14:00. Vaše objednávky ihned po uzávěrce odešleme spolupracovníkům do Německa, ty začnou ihned dostupné zboží nakupovat během celého pondělního odpoledne a úterního dopoledne. Nakoupené zboží nám uloží na naší pronajatou adresu v Německu (vždy u hranic) a náš řidič je v úterý bez kontaktu s jakoukoliv jinou osobou v Německu pouze vyzvedne, naloží a doveze do ČR.
My následně zboží expedujeme Českou poštou a rozvozem po Praze.
Zároveň doporučujeme zákazníkům dělat běžné, průměrné nákupy, tzn. nenakupovat od jednoho výrobku nesmyslně 5 a více kusů. Výpadky v zásobování jsou i v Německu, těžko dostupné je především toto zboží (shodné i s ČR): mouky, těstoviny, rýže, luštěniny, papírové výrobky (toaletní papír, kuchyňské ubrousky), dezinfekční výrobky a mýdla. Naopak všude je dostatek dětské výživy, pracích a úklidových prostředků apod. Je dobré objednávat také s určitým předstihem, např. pokud už nyní víte, že máte zásoby dětských příkrmů cca na 2-3 týdny, je určitě dobré objednávat už nyní, protože doba dodání může být právě 2-3 týdny. Tento proces bude zachován až do odvolání nouzového stavu.

Dále bychom Vás rádi ubezpečili, že pokud by se nařízením vlády v ČR nebo Německu změnila situace, např. tím, že by byla pozastavena nákladní doprava, nebo jiné opatření, budou uhrazené objednávky stornovány a VAŠE PENÍZE VE 100% VÝŠI ZASLÁNY IHNED ZPĚT NA VÁŠ ÚČET!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vážení zákazníci,

Připravili jsme pro Vás stručný přehled jak výhodně nakupovat (formou otázek a odpovědí) německé zboží z pohodlí domova.

1. Proces objednávka, nákup, doručení...jak to celé funguje?
Veškeré zboží je nakupováno výhradně v Německu na základě Vaší objednávky. Z toho vyplývá, že žádné zboží není skladem (kromě samostatné skladové kategorie, viz. dále). Vytvoříte objednávku jako na jakémkoliv jiném e-shopu, my každé úterý v Německu zboží nakupujeme a následně doručujeme. Výhodou je čerstvost potravin a záruka novinek ihned po jejich uvedení na německý trh. (př. Nemusíme doprodávat velké zásoby...ale máte rovnou nové zboží vyndané z regálů).

2. Do kdy je nutné objednávku odeslat?
Uzávěrka na úterní nákup je vždy v pondělí ve 14:00 hodin. To znamená, že v úterý budou dovezeny objednávky odeslané a zaplacené do této hodiny. V případě, že odešlete objednávku v pondělí po 17-té hodině, dovoz Vaší objednávky proběhne následující úterý (objednávky, které obsahují akční zboží nelze přesouvat na další úterý, zboží již nebude v Německu v akci). Vyřizujeme pouze uhrazené objednávky on-line platební kartou ihned po odeslání objednávky (jste automaticky přesměrováni na platební bránu) nebo bankovním převodem.
Uzávěrka objednávek pro dovoz zboží z Německa je 13.4.2020 ve 14:00 hodin. Vzhledem k velkému množství objednávek bude akční nabídka ukončena vždy PŘESNĚ ve 14 hodin. Důležitou podmínkou je mít objednávku i do 14:00 uhrazenou nebo zaslané potvrzení o úhradě z internetového bankovnictví. Ve 14:05 už nebude brán zřetel na odeslanou (neuhrazenou) objednávku a automaticky se objednávka přesunuje na další týden.

3. Kdy zboží obdržím?
V závislosti na zvoleném způsobu doručení:

  • Rozvoz zboží po Praze v termínu: 16.4. - 30.4.2020 (+ 10 dnů výjimečně u některých objednávek v nouzovém stavu)
  • ODESLÁNÍ (nikoliv doručení) balíků Českou poštou v termínu: 16.4. - 30.4.2020 (+ 10 dnů výjimečně u některých objednávek v nouzovém stavu)
  • V PŘÍPADĚ, ŽE TYTO TERMÍNY NEAKCEPTUJETE, PROSÍME NEOBJEDNÁVEJTE !!!

V rozmezí těchto dnů bude zboží doručeno nebo odesláno. Při zvolení rozvozu si v den rozvozu se zákazníkem domluvíme časové rozpětí doručení. VYHRAZUJEME SI PRÁVO V NOUZOVÉM STAVU PRODLOUŽENÍ DODACÍ LHŮTY VE VÝJIMEČNÝCH PŘÍPADECH AŽ O 10 DNŮ PROTI VÝŠE UVEDENÝM DATUMŮM.

4. Jak zboží zaplatím?
Přes platební bránu – pomocí platební karty nebo bankovního převodu pomocí bankovních tlačítek. Nejpohodlnější a nejrychlejší způsob. Platba se provádí ihned po odeslání objednávky – jste automaticky přesměrování na tuto platební bránu.

Pomocí bankovního převodu – u této varianty je trošku problém, že bankovní převod trvá minimálně jeden den. V případě, že objednávku zadáte v pondělí a zvolíte tuto možnost platby, je nutné zaslat potvrzení o zaplacení z banky. Při platbě zadáte do zaslat zprávu příjemci náš email info@vasobchodak.cz. Jak bylo zmíněno výše, vyřizujeme pouze uhrazené objednávky, proto je vhodné i bankovní převod uskutečnit ihned po odeslání objednávky. Automaticky Vám přijdou platební údaje na Váš email.

Z výše uvedených informací vyplývá, že dobírka ani platba v hotovosti při rozvozu není možná. Důvodem je v minulosti vytvořených mnoho objednávek, které nebyly zákazníky odebrány. Zboží se na základě objednávek v Německu nakoupilo a nemělo dalšího využití.

5. Co se stane v případě, že nějaký výrobek v Německu není v danou chvíli k dispozici?
I taková situace může nastat. Vzhledem k tomu, že se některé výrobky často mění, se může stát, že v danou chvíli je buď zboží vyprodané nebo již trvale nedostupné. V takovém případě vrátíme částku za výrobek ihned zpět na účet kupujícího.

6. Jak nakupovat nejvýhodněji?
Nejvýhodnější způsob jak nakupovat je pro Vás, zákazníky následující:

  • Zaregistrujte se a získejte slevu na celkový nákup:
  1. od 200,- do 1 000,- Kč činí sleva na celkový nákup 3%
  2. od 1 001,- do 2 500,- Kč činí sleva na celkový nákup 5%
  3. od 2 501,- do 4 000,- Kč činí sleva na celkový nákup 8%
  4. od 4 001,- Kč výše činí sleva na celkový nákup 10%

V praxi to znamená, že pokud nakoupíte nad 4001,- získáte na každý výrobek z objednávky slevu 10%. (př. máte v objednávce prací prášek za 699,-, jste zaregistrovaní, přihlášení a celková hodnota objednávky je nad 4001,- = získáte slevu na prací prášek 10%, ve finále Vás tak prášek stojí 629,- po odečtení slevy). Aktuální výši celkové slevy na objednávku v korunách vidíte ihned v nákupní košíku.

  • Využívejte skladové zásoby na drogerii. Zde jsou výrobky nakoupeny za výhodné ceny v akci v Německu a rovněž i Vy je nakoupíte výhodněji. I na skladové výrobkyzboží v akci se vztahují výše uvedené slevy – to znamená na veškeré zboží v nákupním koši – v případě, že jste zaregistrovaní a přihlášení.
  • Nakupujte v neděli – v neděli je maximálně „nabitá" akční nabídka. Většinou akční nabídka obsahuje 400-600 zlevněných výrobků (potravin, drogerie a dětského zboží) na daný nákup v úterý v Německu.
  • Využijte dopravného ZDARMA – u objednávek nad 5 000,- dopravné neplatíte. Platí jak pro objednávky s doručením po České republice tak i pro balíky na Slovensko.

7. Kolik stojí dopravné?

  • Balík do ruky Českou poštou – 200,- (minimální hodnota nákupu 200,-)
  • Rozvoz po Praze – 100,- (minimální hodnota nákupu 200,-)
  • Balík na Slovensko – 400,-

U objednávek nad 5 000,- je dopravné ZDARMA jak po České republice tak i na Slovensko!
Osobní odběr není možný – zboží expedujeme a rozvážíme pouze dle výše uvedených možností.

8. Neposkytujeme:

  • Velkoobchodní ceny – nejsme velkoobchod. Zboží nakupujeme v maloobchodu.
  • Nenakupujeme zboží, které není na stránkách. To znamená není možné dodatečně žádat o nákup např. alkoholu, cigaret, oblečení....prostě značek, které třeba z Německa z osobní zkušenosti znáte, ale my je na stránkách nemáme.
  • Nespolupracujeme s žádnou firmou, která dováží různé výrobky z různých zemí. Vše nakupujeme sami a výhradně v Německu.

9. Zasíláte zboží i na Slovensko?
Ano. Veškeré podmínky jsou stejné jako pro objednávky z ČR až na dvě výjimky:

  • Dopravné je 400,- (cca 15 EUR). Pro objednávky nad 5 000,- (cca 200 EUR) je dopravné ZDARMA.
  • Platba je možná pouze pomocí platební karty. Taková platba je bez bankovních poplatků a v případě, že by nějaké zboží v Německu bylo nedostupné, můžeme efektivně danou částku vrátit zpět opět přes platební bránu.
  • Více informací se dočtete zde.

Věříme, že výše popsané body poskytly odpovědi i na Vaše dotazy a máte tak dostatečnou představu jak celý proces funguje. V případě dalších dotazů nebo námětů pro rozšíření informací nás neváhejte kontaktovat na emailu info@vasobchodak.cz nebo pomocí chatu v pravém dolním rohu monitoru.

Cílem je zprostředkovat Vám nákup kvalitní drogerie a potravin z Německa. To znamená, že si z pohodlí domova nakoupíte aniž byste do Německa vyrazili osobně.

25
Červen
2018

Termín dovozu z Německa

Přidáno: 25. 6. 2018 20:00:00 Počet shlédnutí: 3994

Termín dovozu z Německa Termín příštího dovozu objednávek z Německa je 14.4.2020. Objednávky pro tento termín budou uzavřeny 13.4.2020 ve 14:00 hodin. Rozmezí odeslání zboží k zákazníkům je 16.4. - 30.4.2020

Čtěte více... Komentáře: 0

20
Duben
2017

Doprava ZDARMA při objednávce nad 5 000 Kč

Přidáno: 20. 4. 2017 16:33:23 Počet shlédnutí: 1869

Dopravné zdarma Českou poštou pro objednávky nad 5 000 Kč. Nově se dopravné ZDARMA vztahuje i pro balíky na Slovensko!!!

Čtěte více... Komentáře: 0

12
Červenec
2019

Dodání zboží na Slovensko

Přidáno: 12. 7. 2019 07:41:38 Počet shlédnutí: 771

Podrobný popis pro objednávky ze Slovenska a následná expedice zboží na Slovensko

Čtěte více... Komentáře: 0

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info