Časté dotazy

1. Mohu provést objednávku bez registrace nebo musím být zaregistrovaný?
Objednávku lze provést bez registrace. V takovém případě zákazník nemá nárok na slevu z celého nákupu a následně nemůže sbírat kredity za objednávky (za každou objednávku se Vám na uživatelský účet přičtou kredity). Pokud se i přesto zákazník nechce registrovat pouze vyplní v objednávkovém formuláři adresu pro dodání zboží a kontaktní údaje.
2. Jaké výhody registrací získám?
Jako registrovaný uživatel získáte objemovou slevu na celý nákupní koš (čím větší objednávka, tím větší sleva). Získáváte tak na každý produkt v nákupním koši slevy od 3% - 10%. Více se o slevách dočtete zde: SLEVY. Navíc jako registrovaný uživatel získáte za každou vyřízenou objednávku kredity na uživatelský účet, se kterými po nastřádání určitého počtu kreditů můžete zaplatit celou objednávku. Výhodné je také to, že po přihlášení můžete celý týden přidávat zboží do nákupního koše, zejména v neděli a v pondělí přidat pouze zboží z akce následně objednávku odeslat. Zboží Vám po celou dobu zůstane v nákupním koši a nemusíte poté narychlo před uzávěrkou objednávek dlouze zboží vybírat.
3. Napsal(a) jsem dotaz na on-line chat nebo mailem a nedostala jsem odpověď, kde je chyba?
Odpověď a: Na dotazy zaslané v úterý odpovídáme ve středu – v úterý jsme celý den v Německu na nákupu objednávek.
Odpověď b: Dotazy typu: Jaký je postup pro přípravu želatiny?.... Doporučte mi bonbóny větší tvary a ne moc kyselé. ..... Jaká je nejlepší aviváž, aby se mi dobře žehlilo prádlo?..... Která aviváž nejlépe voní?..... Jaký čaj mám dát svému synovi, když chodí často močit?...... Jaké mléko je vhodné pro novorozence? ...... Do jaké doby po otevření mléka je možné ho konzumovat? ...... Jaký dresink mi doporučíté do svíčkové? ...... S jakým pracím práškem mám prát na 90 stupňů? ......................
Na takové dotazy není možné z naší strany odpovídat z časových důvodů a není možné znát podrobně každý produkt na stránkách. Myslíme si, že takové informace by měly maminky získávat u svých lékařů nebo v lékárně. Co se vůní týče jedná se o subjektivní pocit a každému voní jiná vůně. Jaký prací prášek je nejlepší? Tato otázka by spíše měla znít, který prací prášek je nejlevnější – ve finále většina kupuje podle ceny. Na dotazy tohoto typu neodpovídáme, nejedná se tedy o chybu.
Jinak veškeré dotazy, požadavky apod. vyřizujeme ten samý den v ideálním případě on-line.
4. Provedl jsem objednávku, kdy mohu zboží očekávat?
Této otázce je věnována samostatná kategorie v Termínech nákupu a odeslání zboží.
5. Při objednávce jsem zadal chybné údaje nebo potřebuji objednávku doplnit. Co mám dělat?
V takovém případě nás kontaktujte na on-line chatu (mezi 9-22 hodinou) nebo e-mailem na info@vasobchodak.cz.
6. Může se stát, že objednané zboží nebude v Německu skladem? Co se v takovém případě stane se zaplacenou objednávkou?
Ikdyž se zboží snažíme vždy sehnat ve více obchodech, může se stát, že některá položka z objednávky chybí. Zboží nakupujeme v běžných obchodech a stane se i to, že prostě v regálech daný výrobek prostě není (je vyprodaná a nedoplněna). V takovém případě provedeme nákup bez těchto položek a rozdílová částka bude vrácena zákazníkovi formou poukázky. Zákazník bude moci tuto poukázku použít při dalším nákupu. Z důvodu zavedení EET, nebude již možné vracet zákazníkům částku za nedodané zboží na účet. O chybějících produktech informujeme zákazníka emailem do 3 dnů od odeslání balíku.
7. Do kdy musím objednávku zboží z Německa uskutečnit a zaplatit?
Doporučujeme objednávku uskutečnit v neděli večer nebo v pondělí během dne, nejpozději však do 20:00 hodin. Důvodem pro tyto dny je, že nově pro naše zákazníky připravujeme od čtvrtka do neděle akční nabídku podle akcí v Německu. V neděli večer, nebo v pondělí je tak šance zakoupit požadované zboží v akci pokud bude zrovna v Německu v akční nabídce. V úterý pak zboží v Německu nakupujeme. Veškeré a podrobné informace ohledně nákupu z Německa naleznete zde: NÁKUP Z NĚMECKA
8. Objednávám zboží na Vašich stránkách. Mám možnost zboží zaplatit dobírkou nebo hotově?
Bohužel NE. Neděláme ani vyjimky.
9. Je nějaká minimální hodnota objednávky?
Minimální hodnota nákupu musí být 200,- Kč, jinak objednávku nelze odeslat. V nákupním koši se objeví informace v červeném rámečku, že objednávka nedosahuje minimální hodnoty. Minimální hodnota objednávky s rozvozem po Středočeském kraji je 1500,- Kč.
10. Je zboží skladem? U produktu není informace o dostupnosti.
Zboží skladem nemáme žádné. Veškeré produkty jsou nakupovány dle individuálních objednávek zákazníka. U produktu je datum nákupu daného zboží v Německu.
11. Je zboží originál a proč je na produktech označení www.vasobchodak.cz?
Bohužel, i s tímto dotazem se setkáváme. Zboží je originál a toto označení není na produktech, ale pouze na obrázku na našich stránkách. Říká se tomu vodoznak.
12. Zasíláte poštou veškeré zboží, které máte na stránkách?
Objednávky vždy vyřizujeme v plném rozsahu. Zákazník však sám musí zhodnotit, které zboží lze a nelze zasílat poštou obyčejným balíkem do ruky. Určité druhy zboží a kategorie jsou určeny především pro rozvozy po Praze nebo rozvozy po Středočeském kraji.
13. Jak těžké nebo kolik zboží můžu objednat do jednoho balíku (jednou objednávkou) za jedno poštovné?
Hmotnost balíku je pro doručení ČESKOU POŠTOU po ČR do 50kg a na Slovensko do 20kg. Co se složení balíku týče, zde opět musí zafungovat zdravý selský rozum. V případě, že zákazník objedná drogerii, prací prášky a aviváže o celkové hmotnosti cca 20-30kg a do toho pak figurky na Vánoce nebo Velikonoce a při obecné znalosti jak ČESKÁ POŠTA s balíky zachází je pravděpodobné, že může dojít k poškození určitého sortimentu v balíku. Ač se balíky snažíme pečlivě balit, zacházení s nimi po cestě už ovlivnit nedokážeme. Je pak na zvážení, zdali se vyplatí oběhnout půlku vesnice nebo jeden vchod v paneláku a napasovat do jedné objednávky zboží pro 4 rodiny za jedno poštovné. V takovém případě Vám zřejmě ČESKÁ POŠTA reklamaci neuzná jako neslučitelné zboží v jediném balíku. Následně se zákazník dožaduje vrácení částky za rozbité zboží u nás. Je tedy na zvážení, zdali je na místě objednávat drogerii na rok dopředu s křehčím zbožím jen proto, aby se ušetřilo za poštovné.
14. Zboží dorazilo v pořádku, bohužel chyběl některý produkt z objednávky. Co mám dělat?
Viz. bod č. 6. O chybějících produktech zákazníka informujeme mailem s vystavenou poukázkou na další nákup v té samé hodnotě zboží, které nebylo možné dodat. Bylo by dobré, aby si zákazníci přečetli email, který např. pošleme v 10 hodin dopoledne, než se v jednu hodinu odpoledne dotazovat na chybějící jeden produkt. Snažíme se tento email odeslat vždy předtím, než zákazník balíček obdrží právě proto, aby byl včas informován než balíček začne rozbalovat. Bohužel v dosti případech to není nic platné, jen proto, že zákazníci nečtou a rozhořčeni nám píšou emaily, jak jsme nesolidní a nedali jsme ani vědět, že něco chybí.
15. Co znamená rozvoz po Praze nebo Středočeském kraji?
Znamená to, že zboží Vám rozvezeme my v těchto lokalitách nikoliv dopravce. Dotaz typu, zdali zboží rozvážíme po celé ČR považujeme za bezpředmětný. Na internetových mapách lze dohledat, odkud kam sahá Středočeský kraj a PSČ začíná číslem 2.
16. Co když nemám ani účet, ani kartu, jak mám zaplatit?
V tomto případě můžete částku uhradit přímo v bance, nebo na poště poštovní poukázkou typu A (cena je 30 Kč)
17. Jakým způsobem zašlu potvrzení z banky při zadávání platby?
Stačí při platbě zadat naší emailovou adresu info@vasobchodak.cz
Zde jsou příklady:

KB

KB

ČSOB

ČSOB

Česká spořitelna

Česká spořitelna

 

V případě dalších dotazů nebo požadavku na rozšíření sortimentu nás kontaktujte na stránkách pomocí on-line chatu nebo pomocí emailu info@vasobchodak.cz

 

Copyright © 2016 - vasobchodak.cz

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info