Info o dostupnosti
Vážení zákazníci,
s rostoucím počtem výrobků jsou i v Německu některé výrobky k dostání pouze on-line, není je totiž možné držet kvůli místu skladem v kamených prodejnách. Co to tedy znamená v praxi? Tím, že se Vám našim zákazníkům snažíme zprostředkovat nákup maximálního počtu nebo obtížně sehnatelného zboží, budeme označené "DOBA DODÁNÍ - 14 DNŮ" zboží prozatím objednávat v Německu 2x měsíčně a to vždy v polovině a na konci měsíce (celý proces není jednoduchý, některé obchody nepřijímají platební karty vydané v ČR, musíme proto uskutečnit převod pěněžních prostředků bankovním převodem, který není zrovna levný a trvá delší dobu než vnitrostání převod peněz a zaplatit dopravné po Německu, což také není zrovna levná záležitost). Proto tedy v tuto chvíli 2x do měsíce pro takto označené zboží - musíme shromáždit více produktů abychom mohli objednat zboží online v Německu a nákup se tak vůbec vyplatil. S rostoucím počtem takto označeného zboží budeme v budoucnu zkracovat i tento cyklusu dle potřeby (3x do měsíce apod.). Takto označené zboží se nejvíce vyskytuje u produktů pro děti, v drogerii a kosmetice a také u krmiva pro zvířata. Zatím se nenachází u potravin z Německa a bioptravin z Německa. Objednání těchto výrobků v Německu provedeme na základě objednávek přijatých a ZAPLACENÝCH do 14-tého dne a do posledního dne měsíce včetně. Po vyřízení v Německu bude probíhat distribuce dle zvyklostí uvedených v termínech nákupů.
Pro případné další dotazy využijete chat v pravém dolním rohu monitoru nebo se na nás obraťte pomocí maili info@vasobchodak.cz